Obraz w ngłówku - blog - różne

Regulamin

Bezpieczeństwo i komfort Państwa wypoczynku ś dla nas najważniejsze. Pragniemy aby Bystry Comfort był dla Państwa przyjazną przestrzenią, dlatego wprowadziliśmy kilka ważnych zasad dotyczących przebywania w Bystrym Comforcie. Prosimy o zapoznanie się z postanowieniami naszych regulaminów, jednocześnie informujemy, że rozpoczęcie pobytu w Bystrym Comforcie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszych regulaminów.

Regulamin Obiektu noclegowego Bystry Comfort - Postanowienia ogólne"

  1. Właścicielem obiektu noclegowego Bystry Comfort (bystrycomfort.pl) Czernik Monika – Wynajem i żywienie ul. Wierch Rusiński, nr 3B, 34-530 Bukowina Tatrzańska, NIP 7361506397
  2. Obiekt noclegowy Bystry Comfort wynajmowany jest na doby.
  3. Apartamenty i pokoje można rezerwować telefonicznie lub skorzystać z formularza, systemu rezerwacyjnego Hotres, przeznaczonych do tego portali zewnętrznych, z którymi obiekt współpracuje, a także przez e-maila.
  4. Gwarancją rezerwacji jest wpłata ustalonego wcześniej zadatku.
  5. Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 10:00 do godziny 15:00.
  6. W przypadku nie pojawienia się gości w pierwszej dobie pobytu i braku informacji o innej godzinie przyjazdu niż w godzinach meldunku – nastąpi anulowanie rezerwacji, co wiąże się z utratą wpłaconej kwoty za pobyt oraz prawa roszczeń do jej zwrotu.
  7. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 – 06:00. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
  8. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić obsłudze obiektu z wyprzedzeniem. Będą one uwzględniane w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu może być objęte dodatkową opłatą.
  9. Klucze do pokoju lub apartamentu zostaną przekazane przez obsługę obiektu, w terminie dogodnym dla obydwu stron, na miejscu.
  10. Dokładny termin i godzina przyjazdu Gościa do obiektu powinna zostać potwierdzona telefonicznie lub mailowo osobie odpowiedzialnej za rezerwację wskazanej przez Bystry Comfort, najpóźniej na dzień przed przyjazdem.
  11. Do czynności zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości osoby wyznaczonej do kontaktu z gościem, ma ona prawo poprosić o inny dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej.
  12. Bystry Comfort zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości zwrotu opłaty za pobyt, który:
    1. - nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości

      - znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających

      - odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu

      - stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu

      - odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowe opłaty


  13. Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie lub w pokoju.
  14. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do pokoju lub apartamentu, równoznaczne jest z tym, że pomieszczenie jak i zawarte w nim sprzęty, zostały oddane do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
  15. Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w obiekcie lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, nie wynikające z normalnego użytkowania obiektu, wyrządzone przez Gościa oraz przez osoby przebywające z nim w obiekcie.
  16. Zniszczenie ręczników obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 50 zł za sztukę.
  17. Gość jest zobowiązany do naprawienia szkód wyrządzonych w obiekcie oraz osobom trzecim zarówno w obiekcie jak i w nieruchomościach wspólnych, w tym w częściach wspólnych budynku, przez siebie oraz osoby, za które ponosi odpowiedzialność. Gość zobowiązany jest do poinformowania obsługi Bystrego Comfortu o wszelkich usterkach, zniszczeniach lub szkodzie wyrządzonej przez niego i osoby, za które ponosi odpowiedzialność.
  18. Obiekt noclegowy Bystry Comfort zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa kwotą odpowiadającą równowartości poniesionej straty.
  19. Gość odpowiada samodzielnie za rzeczy wniesione do obiektu oraz pozostawione w pokoju na czas swojej nieobecności.
  20. Obsługa obiektu ma prawo bez zezwolenia Gościa wchodzić do wynajętego apartamentu lub pokoju w przypadku zauważenia zagrożeń na bezpieczeństwu gości lub mienia, w przypadku niestosowania się Gości do regulaminu obiektu, podejrzenia zachowania mogącego znacznie pogorszyć stan obiektu, lub innych sytuacji niezgodnych z zasadami współżycia społecznego. Bystry Comfort zastrzega sobie prawo do wyproszenia Gości z obiektu w powyższych sytuacjach.
  21. Przebywanie w obiekcie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój lub apartament Gościa na odpłatne dokwaterowanie tych osób do jego pokoju lub apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego w recepcji obiektu.
  22. Gość nie może odsprzedać swojego pobytu w obiekcie osobom trzecim, chyba że zarządca obiektu wyrazi na to zgodę. Jeżeli gość odsprzeda swój pobyt bez porozumienia z obiektem, właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zakończenia pobytu osób trzecich w obiekcie bez zwrócenia uiszczonych opłat.
  23. Przebywanie w apartamencie zwierząt jest niedozwolone. Złamanie tego zakazu skutkuje karą pieniężną w wysokości 300 zł za każdą zarezerwowaną przez Gościa dobę. (Chyba, że ustalono inaczej w formie pisemnej).
  24. W pokojach oraz apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i innych używek. W przypadku wyczucia zapachu wyżej wymienionych, Bystry Comfort obciąży gościa kwotą w wysokości 600 zł za koszty wybawiania zapachu. Palenie dozwolone jest w wyznaczonych miejscach.
  25. Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowanie czystości w częściach wspólnych budynku, na klatkach schodowych oraz w obrębie zajmowanego budynku i utrzymywania wynajętego apartamentu w należytym stanie.
  26. Jeżeli w skutek zakłócania przez Gości porządku przedstawiciel Bystrego Comfortu zostanie wezwany do apartamentu lub pokoju lub wezwana do interwencji zostanie Policja, Bystry Comfort uprawniony będzie do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy klienta i jednocześnie ma prawo obciążyć Gościa kwotą 1000 zł kary.
  27. W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest udostępnić wynajmowany apartament lub pokój obsłudze obiektu, w celu skontrolowania jego stanu.
  28. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu klucze do Obiektu. Zagubienie klucza lub pilota obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 150,00 zł za sztukę.
  29. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i upewnić się, że są zamknięte na klucz.
  30. Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
  31. W przypadku pozostawienia w pokoju lub w apartamencie przedmiotów po opuszczeniu obiektu przez Gościa, obsługa obiektu zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres 14 dni. W tym czasie Gość może zgłosić chęć odebrania przedmiotów. W tym celu może zjawić się w obiekcie osobiście, wysłać osobę upoważnioną do odbioru lub wysłać kuriera na swój koszt. Po upłynięciu terminu na odebranie przedmiotów, zostaną one zniszczone.
  32. W przypadku błędów w cenach lub dostępności pokoi w różnych kanałach sprzedaży, jakich używa obiekt, wynikających z przyczyn niezależnych od obiektu – Bystry Comfort zastrzega sobie prawo anulowania rezerwacji w terminie 7 dni od daty złożenia rezerwacji.
  33. Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  34. Sądem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla obiektu noclegowego Bystry Comfort.

Odstąpienie od umowy i reklamacje:

    Odstąpienie od umowy


  1. Gość jest uprawniony do odstąpienia od Umowy (anulowania potwierdzonej Rezerwacji) na nie mniej niż 30 dni przed rozpoczęciem 1 doby hotelowej przewidzianego pobytu. W takim przypadku Bystry Comfort zwróci Gościowi w całości wpłacony Zadatek na wskazany przez Gościa rachunek bankowy. Odstąpienie od Umowy winno nastąpić w formie e-mailowej na adres: rezerwacje Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznej, pod numerem: 502 096 744
  2. W przypadku, gdy Gość: (I) odstąpi od Umowy na mniej niż 30 dni przed rozpoczęciem 1 doby hotelowej przewidzianego pobytu lub (II) nie stawi się w obiekcie Bystry Comfort w zaplanowanym dniu przyjazdu, wówczas Zadatek nie podlega zwrotowi.
  3. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość na mocy niniejszego paragrafu (za wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 11 powyżej).
  4. Postępowanie reklamacyjne


  5. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
  6. Bystry Comfort ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
  7. Reklamacja może zostać złożona przez Gościa na przykład:
  8. w formie e-mailowej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    - w formie telefonicznej, pod numerem: 502 096 744


  9. Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Bystry Comfort. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  10. Bystry Comfort ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podał adres e-mail. Bystry Comfort udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.
  11. RODO Bystry Comfort

      Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:


    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bystry Comfort (bystrycomfort.pl) Czernik Monika – Wynajem i żywienie ul. Wierch Rusiński, nr 3B, 34-530 Bukowina Tatrzańska
    2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu realizacji umowy Podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit b RODO,
    4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą̨ wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz dostawcy usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy,
    5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą̨ przez okres 1 roku,
    6. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody,
    7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    8. podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / ich niepodanie może skutkować́ odmową realizacji usługi.

    Zobowiązania Hotres.pl

    1. Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
    2. Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
    3. Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
    4. W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
       

      - szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
      - ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
      - zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
      - regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.

      Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż od 1 stycznia 2020 roku nastąpiła zmiana przepisów, regulujących zasady wystawiania faktur VAT. Jeżeli chcecie Państwo otrzymać fakturę VAT, należy to zgłosić drogą mailową lub telefoniczną najpóźniej przed dokonaniem wpłaty zadatku. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 08.00-21.00

    Postanowienia końcowe

    Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

    1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
    2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
    3. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;